Nieuwsbrief over incasso
Facturen afkopen
Nieuwsbrief 3
Geachte mevrouw, heer
Als ondernemer komt u in contact met klanten die niet betalen. Uit onze ervaring blijkt dat achter een onbetaalde factuur vaak onwil schuilt:
– De klant is niet tevreden over de geleverde dienst of het product
– Of er zit (zware) ruis op de communicatie
Gelukkig is dat bijna altijd op te lossen. Niet met geautomatiseerde brieven, maar via persoonlijke bemiddeling.
Maar wat doet u als een klant gewoonweg niet kan betalen?
Dan heeft u twee opties:
- 1/ Een juridische procedure opstarten
Crogen regelt de administratie en dankzij onze ervaring en juristen liggen de kosten lager dan zo u het via uw eigen advocaat zou regelen. - 2/ Uniek in de sector: Crogen koopt uw openstaande facturen af
Zo krijgt u een aanzienlijk deel van uw geld terug, is uw boekhouding in orde en sluit u een vervelend hoofdstuk af.
Graag een sluitende oplossing voor openstaande facturen?